| Šifra: | 2621 |
| Naziv Predmeta: | Patofiziologija jetre |
| Studijski program: | Molekularne bioznanosti |
| Modul: | Biomedicina |
| Nositelj predmeta: | Prof.dr.sc. Aleksandar Včev |
| Ustanova nositelja predmeta: | Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku |
| Suradnici – izvoditelji: | Prof.dr.sc. Branko Dmitrović |
| Status predmeta: | Izborni kolegij |
| Godina u kojoj se predmet predaje: | I. godina |
| Semestar u kojem se predmet predaje: | II. semestar |
| Cilj predmeta: | Razumjeti anatomiju, histologiju i patologiju jetre te jetrene bolesti, njihovu patofiziologiju, kliničke značajke kao i metode liječenja. |
| Sadržaj predmeta: | Anatomija i histologija jetre. Fiziologija jetre. Naglašena važnost stanične biologije kao temeljnog pristupa razumijevanju građe i funkcije tkiva i organa. Medicinski primjeri koji upućuju na povezanost histologije s patobiologijom, dijagnostikom i kliničkim oblicima bolesti jetre. |
| Ishodi učenja: kompetencije, znanje, vještine koje predmet razvija: | 1. Objasniti anatomsku, histološku i patološku građe jetre. |
| ECTS bodovi | 6 |
| Predavanja | 20 |
| Seminari (IS) | 5 |
| Vježbe (E) | 5 |
| Ukupno | 30 |
| Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: | Redovito pohađanje nastave i izrada seminarskog rada. |
| Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: (napomene) | |
| Praćenje i ocjenjivanje studenata (označiti masnim tiskom samo relevantne kategorije) | Pohađanje nastave, Aktivnosti u nastavi, Obvezan seminarski rad |
| Način ocjenjivanja: | Usmeni ispit, Esej/Seminar |
| Obvezna literatura: | 1. Izabrana poglavlja iz udžbenika Duale Reihe: Anatomija (ur. hrv. izdanja: I. Vinter, V. Katavić, Z. Petanjek), Medicinska naklada Zagreb, 2018. |
| Dopunska (preporučena) literatura: | - |
| Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe (evaluacija): | Uspješnost kolegija će evaluirati svake godine zajedničko stručno povjerenstvo Instituta Ruđer Bošković, Sveučilišta u Dubrovniku i Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku na temelju uspjeha na ispitu i anketa. |