Šifra: | 2511 |
Naziv Predmeta: | Fitopatogene gljive u biljnoj proizvodnji |
Studijski program: | Molekularne bioznanosti |
Modul: | Biologija biljaka |
Nositelj predmeta: | Prof.dr.sc. Jasenka Ćosić |
Ustanova nositelja predmeta: | Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku |
Suradnici – izvoditelji: | |
Status predmeta: | Izborni kolegij |
Godina u kojoj se predmet predaje: | I. godina |
Semestar u kojem se predmet predaje: | II. semestar |
Cilj predmeta: | Razumjeti ulogu fitopatogenih gljiva u proizvodnji hrane od polja do gotovih proizvoda. |
Sadržaj predmeta: | Najvažniji rodovi fitopatogenih gljiva i njihove karakteristike. Utjecaj okolišnih čimbenika na fitopatogene gljive. Utjecaj fitopatogenih gljiva na urod i kakvoću najznačajnijih ratarskih kultura (pšenica, kukuruz, suncokret, soja). Fitopatogene gljive koje se prenose sjemenom. Sekundarni metaboliti gljiva. Mogućnosti suzbijanja fitopatogenih gljiva. |
Ishodi učenja: kompetencije, znanje, vještine koje predmet razvija: | 1. Utvrditi sistematiku fitopatogenih gljiva. |
ECTS bodovi | 6 |
Predavanja | 25 |
Seminari (IS) | 5 |
Vježbe (E) | 0 |
Ukupno | 30 |
Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: | pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u predavanjima, izrada seminarskog rada |
Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: (napomene) | |
Praćenje i ocjenjivanje studenata (označiti masnim tiskom samo relevantne kategorije) | Pohađanje nastave, Aktivnosti u nastavi, Obvezan seminarski rad |
Način ocjenjivanja: | Usmeni ispit, Esej/Seminar, 9 |
Obvezna literatura: | Bockus, W.W., Bowden, R.L., Hunger, R.M., Morill, R.M., Murray, T.D., Smiley, R.W. (2010.) Compendium of Wheat Diseases and Pests. APS Press. |
Dopunska (preporučena) literatura: | 1. Jurković, D., Ćosić, J., Vrandečić, K., Ilić, J. (2014.): Mikopopulacija korova istočne Slavonije i Baranje. Poljoprivredni fakultet u Osijeku. |
Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe (evaluacija): | Razgovori s polaznicima doktorskog studija o sadržaju predmeta i načinima prezentacije kao i o načinu održavanja ispita. |