| Šifra: | 2114 |
| Naziv Predmeta: | Metode kondicioniranja tla |
| Studijski program: | Molekularne bioznanosti |
| Modul: | Znanost o materijalima i nove tehnologije |
| Nositelj predmeta: | Izv.prof.dr.sc.Krunoslav Karalić |
| Ustanova nositelja predmeta: | Fakultet agrobiotehničkih znanosti, |
| Suradnici – izvoditelji: | |
| Status predmeta: | Izborni kolegij |
| Godina u kojoj se predmet predaje: | I. godina |
| Semestar u kojem se predmet predaje: | II. semestar |
| Cilj predmeta: | Spoznati suvremene metode kondicioniranja tla kao ekološki prihvatljive mjere s povoljnim utjecajem na tlo i okoliš te ekosustav. |
| Sadržaj predmeta: | Osnovna podjela kondicionera, njihov utjecaj na svojstva tla i raspoloživost hraniva. Osnove tehnologije i proizvodnje kondicionera tla kao i njihova fizikalna i kemijska svojstva. Kondicioneri i popravljanje tla, aplikacija kondicionera. Kiselost tla te potreba kalcizacije, i potreba humizacije kao najznačajnije mjere. Odabir i primjena novih i alternativnih materijala i metoda za kondicioniranje tla. Seminar koji obuhvaća izračun optimalne količine kondicionera, ocjenu kvalitete, fertilizacijskog i ekološkog učinka analiziranog kondicionera. |
| Ishodi učenja: kompetencije, znanje, vještine koje predmet razvija: | 1. Objasniti svojstva, proizvodnju i primjenu kondicionera tla te njihov utjecaju na ekosustav. |
| ECTS bodovi | 4 |
| Predavanja | 15 |
| Seminari (IS) | 5 |
| Vježbe (E) | 0 |
| Ukupno | 20 |
| Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: | Izrada seminarskog rada |
| Način izvođenja nastave i usvajanja znanja: (napomene) | |
| Praćenje i ocjenjivanje studenata (označiti masnim tiskom samo relevantne kategorije) | Pohađanje nastave, Aktivnosti u nastavi, Obvezan seminarski rad, Vježba ili case study |
| Način ocjenjivanja: | Usmeni ispit, Esej/Seminar |
| Obvezna literatura: | 1. V. Vukadinović, I. Jug, B. Đurđević (2014): Ekofiziologija bilja, Osijek |
| Dopunska (preporučena) literatura: | 1. B. Đurđević (2014): Praktikum iz Ishrane bilja, Osijek |
| Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe (evaluacija): | Provjera znanja nakon svake tematske jedinice. Seminarske radnje. Prezentacije studenata. Rasprava sa studentima. |